کنترل گوشی با دستورات صوتی 4.0.0 AutoVoice Pro

کنترل گوشی با دستورات صوتی
کنترل گوشی با دستورات صوتی 4.0.0 AutoVoice Pro

کنترل گوشی با دستورات صوتی 4.0.0 AutoVoice Pro

دانلود AutoVoice Pro 4.0.0 نرم افزار کنترل گوشی با دستورات صوتی اندروید
AutoVoice Pro Unlocked برنامه ای برای کنترل دستگاه اندروید با صدای خودتان است. دستورات صوتی خود را از Google Now بگویید، با هدست بلوتوث خود یا به سادگی با دستگاه اندروید خود از هر کجا! شما حتی می توانید تمام صداهای خود را به هدست بلوتوث خود تغییر مسیر دهید و همچنین به هدست بلوتوث شما عکس العمل نشان می دهد و هر اقدامی که می خواهید را با این در Tasker انجام دهید.
با استفاده از برنامه AutoVoice می توانید گوشی خود را به بدون لمس کنترل و مدیریت کنید. بوسیله این برنامه همه کارهای گوشی خود را بوسیله هدست خود می توانید انجام دهید. در قسمت تنظیمات برنامه می توانید هدست خود را سفارشی کنید. به یاد داشته باشید اگر هدست کار نکرد، ابتدا آن را قطع کرده، سیستم خود را ریبوت کنید و سپس هدست را متصل کنید و دوباره امتحان می کنید.
بهترین برنامه هک وای فای
بهترین فیلتر شکن برای ویندوز
بهترین برنامه های آیفون
دانلود آهنگ های پرطرفدار 1400
دانلود فری گیت ویندوز

AutoVoice Control Bluetooth

این گزینه به شما این اجازه را می دهد تا فرمان های صوتی را ایجاد کنید.

AutoVoice Set Command Id،

با استفاده از این گزینه می توانید متن های مختلفی برای فرمان های صوتی ایجاد کنید. در قسمت تنظیمات برنامه می توانید هدست خود را سفارشی کنید. در صورت کار نکردن هدست، ابتدا آن را قطع کرده، سیستم خود را ریبوت، سپس هدست را متصل و دوباره امتحان کنید.

گزینه AutoVoice Control Bluetooth

به شما امکان می دهد تا فرمان های صوتی ایجاد کنید. با استفاده از گزینه AutoVoice Set Command Id می توانید متن های مختلفی برای فرمان های صوتی ایجاد کنید.
کنترل گوشی با دستورات صوتی
کاربران گرامی توجه داشته باشید :
درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید از طریق پرداخت های درون برنامه ای نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز در گت اندروید برایتان قرار داده ایم نسخه خریداری شده و فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست.
آپدیت نسخه AutoVoice Pro 4.0.0 اندروید

اندروید

دانلود ورژن پولی (رایگان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه