بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید 27 اپلکیشن

بهترین برنامه هک وای فای
بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید 27 اپلکیشن

بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید

بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید

بهترین برنامه هک وای فای آیفون

اپلکیشن های هک وای فای یکی از پر طرفدارترین موضوعات برای کاربران آیفون و اندروید میباشد در این پست 27 تا از بهترین برنامه های هک و وافای و بدست آوردن رمز وای فای دیگران را معرفی و برای دانلود از سایت جدا قرار داده ایم.
نصب واتساپ واتوسی آیفون
واتس اپ پلاس برای آيفون
بهترين اپ استور رايگان ايرانی
شمارمو سیو داره؟تلگرام

1. Wifi Master Key Android / iphone

بهترین برنامه هک وای فای
این بهترین برنامه هکر wifi Android / ios 2020 است و به شما امکان می دهد هر WiFi مشترکی را در سراسر جهان پیدا کنید و به آن متصل شوید. این برنامه توسط میلیون ها نفر بارگیری شده و دارای بهترین امتیاز است. در اینجا در این برنامه می توانید با یک کلیک هر نقطه اتصال فای مشترک را پیدا کرده و به آن متصل شوید.
این برنامه آسان و ایمن است. این برنامه با صرفه جویی در هزینه های داده به شما کمک می کند. این برنامه آسان و سریع است و به شما امکان می دهد هر فای را تنها با یک کلیک متصل کنید و به شما امکان می دهد از اینترنت لذت ببرید. این برنامه ایمن و ایمن است و درک آن نیز آسان است. این برنامه در حدود 19 زبان در دسترس است و در بیش از 200 کشور موجود است. این برنامه را اکنون داشته باشید!
دستفروش گوگل بازی
بهترین برنامه هک وای فای آیفون

2. Instabrid android / iPhone

بهترین برنامه هک وای فای
این برنامه یکی از بهترین برنامه های هکر فای اندروید / آیفون 2020 است. با استفاده از این برنامه می توانید هر بار بدون پرسیدن رمز عبور به هر فای رایگان دسترسی داشته باشید. با استفاده از این برنامه ، در همه شهرهای بزرگ اتصال WiFi دریافت خواهید کرد و داده های نامحدود و بدون هزینه را دریافت خواهید کرد.بهترین برنامه هک وای فای آیفون
دستفروش
گوگل بازی

3. Wifi Pass Universal iPhone بهترین برنامه هک وای فای آیفون

بهترین برنامه هک وای فای
این ابزار مفید و کاربردی جهانی است که به شما امکان می دهد هر عبارت عبور 6 رقمی را به دیوان کلید 64 بیتی تبدیل کنید تا از آن برای فای استفاده کنید. این برنامه هک wifi نیرویی بی رحم ایجاد می کند که به پین ​​های ثبت WPS حمله می کند و همچنین به شما امکان می دهد عبارات عبار WPA / WPA2 را بازیابی کنید.
دستفروش
بهترین برنامه هک وای فای آیفون

4. Wifi WPS WPA TESTER Android

بهترین برنامه هک وای فای بدون روت برای اندروید

بهترین برنامه هک وای فای
Sangiorgi Sri شما را با بهترین برنامه Wifi Hacker Hacker Android 2020 معرفی می کند و این برنامه به شما امکان می دهد تا تست کنید آیا نقطه دسترسی Wifi شما آسیب پذیر است. با کمک این برنامه می توانید اتصال به هر نقطه دسترسی Wifi را از طریق پین WPS امتحان کنید. در این برنامه ، پین ها با کمک چندین الگوریتم مانند Zhao ، Blink ، Asus ، Arris و غیره در سراسر آدرس MAC محاسبه می شوند و همچنین پین های دیگری نیز در پایگاه داده محلی برای دسترسی بسیار وجود دارد.
گوگل بازی

5-WiFi Map بهترین برنامه هک وای فای آیفون

بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید

#1 WiFi Finder

Trusted by Millions
Free Internet Connectivity Tool

بهترین برنامه هک وای فای آیفون

 

ویژگی هایWiFi Map:

دستفروش
گوگل بازی

6-Connect android
Wps

WiFi WPS Connect بر بررسی اینکه روتر شما در برابر پین پیش فرض آسیب پذیر است متمرکز شده است. بسیاری از روترهایی که شرکت ها نصب می کنند ، آسیب پذیری های خودشان مانند پین هایی هستند که استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه می توانید روتر خود را آسیب پذیر کنید یا خیر ، و مطابق آن عمل کنید.
گوگل بازی

7. Wifi Warden Android

بهترین برنامه هک وای فای
بهترین برنامه هک وای فای
این برنامه عالی توسط EliyanPro است و بهترین ابزار فای برای دستگاه شما است. این دستگاهی است که از شما در برابر هکرها و هکرها نیز محافظت می کند. در این برنامه می توانید لیستی از شبکه های wifi را که در منطقه شما موجود است مشاهده کنید و یک وب رمز عبور WPA و WPA2 برای روتر wi fi شما ایجاد می کند. این برنامه به شما امکان می دهد سیگنال ها را ببینید و تمام اطلاعات مربوط به wifi خود را در اختیار شما قرار دهد.
گوگل بازی

8-Fing – Network Tools

بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید
از قدرتمندترین، بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های نمایش وضعیت و اطلاعات شبکه برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان توسط استودیوی Fing Limited عرضه شده و با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین برنامه های مدیریت شبکه قرار دارد! با این نرم افزار قادر خواهید بود به آسانی اطلاعات شبکه، وضعیت درگاه تی سی پی، پینگ، دی ان اس، لن، آدرس فیزیکی، آدرس آی پی و غیره را دریافت و مشاهده نمایید و یا به تست درگاه ها بپردازید!بهترین برنامه هک وای فای آیفون
دستفروش
گوگل بازی

9-Wifi Analyzer بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون و اندروید
تلفن اندرویدی خود را به یک تحلیلگر Wi-Fi تبدیل می کند !!
کانال های Wi-Fi اطراف خود را نشان می دهد. به شما کمک می کند تا کانال شلوغ کمتری برای روتر بی سیم خود پیدا کنید.
دستفروش گوگل بازی

10. wifi key view Android

بهترین برنامه هک وای فای

این برنامه اطلاعات شبکه را به شما ارائه می دهد و همچنین به عنوان اسکنر دستگاه UPnp کار خواهد کرد. این برنامه برای میزبان و همچنین یک خرابکار شبکه عالی کشف خواهد کرد. این برنامه دارای ویژگی Pcap Analyzer و همچنین دارای ویژگی منوی PCI DSS است. با استفاده از این برنامه ، می توانید به تست رمز ورود پیش فرض دسترسی پیدا کنید و همچنین می توانید به تست امنیت نقطه دسترسی پیدا کنید. در اینجا با استفاده از این برنامه ، می توانید به اسکنر نقطه دسترسی داشته باشید و دارای ویژگی های بسیار دیگری است.
گوگل بازی
بهترین برنامه هک وای فای

11. Wi-Fi Auto Unlock and Wi-Fi connect android.

بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
این برنامه Wi-Fi Auto Unlock و Wi-Fi Connect ابزاری موثر برای هک کردن کلمه عبور Wi-Fi در صورت نیاز شما است. این بهترین ابزاری است که به شما کمک می کند فقط با یک کلیک اتصال Wi-Fi را به طور خودکار روشن کنید. حتی نیازی نیست که هر بار قفل صفحه موبایل خود را باز کنید ، فقط باید به تنظیمات Wi-Fi بروید و مسیری ایجاد کنید تا تنظیمات قفل صفحه را مستقیماً به آن متصل کنید.
گوگل بازی

12. Wi-Fi Connection android

بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
این روزها شرکت ها و مشاغل بسیاری وجود دارند که Wi-Fi رایگان ارائه می دهند ، شما فقط باید یک برنامه را در تلفن خود پیدا کنید که به شما کمک می کند Wi-Fi خوبی در منطقه خود پیدا کنید.بنابراین ، برنامه اتصال Wi-Fi یکی از برنامه های مناسب برای اتصال به هر یک از موارد خوب است ،
بنابراین برنامه اتصال Wi-Fi یکی از برنامه های مناسب برای اتصال به هرگونه اتصال Wi-Fi خوب است. این برنامه به شما کمک می کند بدون دانستن رمز ورود به هر ارائه دهنده Wi-Fi خوبی در ارتباط باشید. این اسکن ، جستجو و یافتن بهترین اتصال برای Android است. با استفاده از ویژگی های رادار کانال گرافیکی می توانید کیفیت اتصال خود را بهبود بخشید.

گوگل بازی
جلوگيري از هك واي فاي-چطوري واي فاي هك كنيم-برنامه هک وای فای برای اندروید-هك واي فاي براي iosدانلود هك واي فاي براي اپ-دانلود هك واي فاي براي ايفون-دانلود هك واي فاي قوي براي ايفون
آیا من در لیست مخاطبین طرف مقابل هستم؟
دانلود بهترین اهنگ 99 یکجا

13. Free Wi-Fi Connect Internet Connection  android

بهترین برنامه هک وای فای
اتصال Wi-Fi رایگان در همه جا وجود دارد ، شما فقط باید بهترین اتصال شبکه را پیدا کنید. همچنین آندروید و آیفون های شما را قادر می سازد تا منابع Wi-Fi رایگان را جستجو و ارتباط برقرار کرده و بدون هیچ مشکلی اتصال آسان و سریع شما را فراهم کنند.
این برنامه جستجوی Wi-Fi رایگان به شما کمک می کند تا به یک ویژگی رایگان و اصلی اتصال Wi-Fi hotspot در یک شبکه باز دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید. حتی در صورت نیاز فوری و نیاز به اتصال سریع منبع Wi-Fi برای تکمیل کار خود ، این برنامه به شما امکان دسترسی رایگان به شبکه های مختلف در اتصال به منطقه آزاد را می دهد.

گوگل بازی

14.Wi-Fi Password key android

بهترین اپلیکیشن هک وای

هک وای فای با گوشی
بهترین برنامه هک وای فای

این دستگاه به شما کمک می کند گذرواژه های Wi-Fi و سریعترین اتصال را دریابید و گذرواژه های ذخیره شده و بازیابی شده ای را که قبلاً استفاده کرده اید به شما می دهد. این برنامه هکر Wi-Fi به شما در مدیریت و پشتیبان گیری از کلمه عبورهای Wi-Fi متصل قبلی شما در تلفنها کمک می کند.
گوگل بازی

15.Hackers android

بهترین برنامه هک وای فای
آیا می خواهید با هک کردن رمز عبور Wi-Fi افراد دیگر و ایجاد شبکه های مجازی خود ، به فضای مجازی بروید؟ این برنامه Hackers به ​​شما کمک می کند با جستجوی شبکه های مختلف Wi-Fi ، دنیایی قابل دسترسی از شبکه مجازی پیشرفته خود ایجاد کنید و بدون نیاز به رمز عبور متصل شوید. این ویژگی های مختلفی دارد ، شما شبکه Wi-Fi مختلفی را بدون مشکل در سراسر جهان هک می کنید. با به روزرسانی ابزار هک کردن ، می توانید شبکه سه بعدی خود را توسعه و ارتقا دهید.

گوگل بازی

16. Connected Cualquier Wi-Fi  android

بهترین برنامه هک وای فای
این بهترین برنامه برای آندروید و آیفون در سال 2020 است که به شما امکان می دهد شبکه جدید و سریع Wi-Fi را کشف کنید. همچنین به شما امکان می دهد hotspot و اتصال Wi-Fi را فقط با یک کلیک به اشتراک بگذارید. استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد رمز عبور Wi-Fi و جزئیات خود را از شخص دیگر و هکرها مخفی کنید.
همچنین می توانید در هزینه داده خود صرفه جویی کنید. نیازی نیست بارها و بارها با یک شبکه Wi-Fi به صورت دستی متصل شوید ، این شبکه دارای ویژگی های اتصال خودکار است که به شما امکان اتصال خودکار با شبکه را می دهد. حتی اکنون می توانید با بارگیری این برنامه از اینترنت با رشد سریع خود لذت ببرید.
گوگل بازی
بهترین برنامه هک وای فای

17. Show Wi-Fi Password  android

بهترین برنامه هک وای فای اندروید

اپلیکیشن برای هک وای فای

دانلود اپلکیشن هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
رمز عبور Show Wi-Fi ابزاری غنی و م effectiveثر است که به شما امکان می دهد رمزهای عبور Wi-Fi ذخیره شده در دستگاه خود را بازیابی کنید. چندین بار اتفاق می افتد که دسترسی آسان به هر گذرواژه آسان نیست ، این برنامه به شما امکان می دهد با هر Wi-Fi در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. حتی در صورت نیاز فوری و مجبور به اتصال سریع منبع Wi-Fi برای تکمیل کار خود ، این برنامه دسترسی رایگان به شبکه دیگری را در اتصال منطقه آزاد فراهم می کند. این “نمایش برنامه رمز عبور Wi-Fi” به شما امکان می دهد فقط با یک لمس رمزهای عبور را در کلیپ بورد کپی کنید.

گوگل بازی
دانلود برنامه هک وای فای بدون روت-برنامه هك براي ios-برنامه هك واي فاي-دانلود برنامه WPSApp برای ایفون-دانلود نرم افزار AndroDumpper براي iOS-بهترین برنامه هک وای فای برای آیفون IPhone-آموزش وصل شدن به Wifi بدون داشتن پسورد

18. ZAnti android بهترین برنامه هک وای فای اندروید

اپلکیشن هک وای فای

قویترین اپلیکیشن هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
Zi بهترین و م kitثر کیت ابزار نفوذ برای تست نفوذ برای آندروید و آیفون است. این برنامه همچنین در دوره های وب مانند سرورهای مختلف هک موجود است و به شما کمک می کند از طریق Wi-Fi اسکن ، حسابرسی رمز عبور و جستجو برای جعل آدرس MAC را انجام دهید. از آنجا که این برنامه یک برنامه ساده برای استفاده است ، می توانید آن را با صفحه نمایش خود ارسال کنید و می توانید اتصال Wi-Fi را هر زمان فعال و غیرفعال کنید.بهترین برنامه هک وای فای
گوگل بازی
اهنگ های شاد جدید 99

19. Network Scanner android بهترین برنامه هک وای فای اندروید

بهترین برنامه هک وای فای

آیا آماده هستید که بفهمید از Wi-Fi خود استفاده می کنید؟ اگر بله ، این برنامه به شما کمک می کند تمام جزئیات مربوط به شبکه آنها را که از دستگاه های شما استفاده می کنند ، دریافت کنید. حتی این برنامه به شما امکان می دهد اتصال جدید شبکه را پیدا کنید. همچنین می توانید داده ها را فیلتر کنید ، این برنامه می تواند شبکه های جدید را در دستگاه های شما برجسته کند.
این برنامه همچنین به شما امکان می دهد روتر فعال شده با WPS را شناسایی کرده و یک نیروی بی رحم ایجاد کنید که به شما کمک می کند از حملات به پین ​​های ثبت WPS جلوگیری کنید ، عبارات رمز WPA شما را بازیابی می کند.

گوگل بازی

20. WPSApp Pro android

بهترین برنامه هک وای فای
WPSAPP Pro نسخه به روز شده WPSApp است ، امنیت شبکه تلفن همراه شما را با استفاده از پروتکل های WPS مختلف به طور موثر بررسی می کند. این یک Hackapp موثر است که به شما امکان می دهد رمزهای مختلف 8 پین روترها را از قبل تعریف کنید ، حتی شما می توانید به راحتی شبکه های مختلف اطراف خود را اسکن کنید ، زیرا این یک برنامه امن است بنابراین می توانید پروتکل های WPS ناشناخته را غیرفعال کنید و می توانید ذخیره کنید.
آنها را به عنوان گذرواژه پیش فرض در دستگاه خود قرار دهید. این برنامه جستجوی Wi-Fi رایگان به شما کمک می کند تا به آن دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید از ویژگی های اصلی رایگان اتصال کانون Wi-Fi در یک شبکه باز است.
گوگل بازی

21.WiFi Kill Pro Android بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
این ابزاری است که برای چندین منظور استفاده می شود. از هک WiFi گرفته تا امنیت شبکه ، این برنامه بسیار مفید است. هنگامی که یک شبکه WiFi مبتنی بر WPA با رمز عبور ضعیف دارید ، به راحتی می تواند ترک بخورد. همچنین می توانید سایر دستگاه ها را از شبکه wifi مورد استفاده خود برای افزایش سرعت اینترنت قطع کنید.
این برنامه بسیار محبوب است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است. حتی یک فرد بدون تجربه قبلی می تواند از آن استفاده کند. رابط کاربری ساده برای استفاده عالی است. جدا از این ، شما همچنین می توانید شبکه WiFi خود را کنترل کرده و دستگاههایی را که سعی در دسترسی به WiFi شما دارند مسدود کنید.

بهترین جایگرین سیب اپ
گوگل بازی

22.Router Keygen Android / iPhone بهترین برنامه هک وای فای آیفون

بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
Router Keygen دقیقاً یک ابزار هکر WiFi نیست. با این حال ، می توانید از آن برای آزمایش آسیب پذیری شبکه WiFi استفاده کنید. همه نقاط WiFi اطراف شما را اسکن کرده و سعی در شکستن آنها دارد. همچنین اگر رمزعبور WiFi را فراموش کرده باشید ، به شما کمک می کند. شبکه های WiFi معمولاً آسیب پذیرتر هستند زیرا توسط دیگران قابل مشاهده است. این برنامه امنیت بیشتری را در شبکه WiFi شما ایجاد می کند ، بنابراین از WiFi خانه شما نیز محافظت می کند. این برنامه برای پلتفرم android و iOS در دسترس است.
دستفروش
گوگل بازی
دانلود جی بی واتس اپ برای اپل

23. رمز عبور WiFi  اندروید

بهترین برنامه هک وای فای
این یکی دیگر از برنامه های عالی هکر WiFi است که می تواند به شما کمک کند حتی اگر رمز عبور را نمی دانید به یک نقطه اتصال WiFi متصل شوید. همچنین فقط hotspot امن را شناسایی کرده و در مورد اتصال WiFi آسیب پذیر به شما هشدار می دهد. این برنامه اتصال Wi-Fi را به طور خودکار شناسایی می کند و به شما امکان می دهد فقط با یک کلیک به WiFi متصل شوید. همچنین می توانید رمز عبور Wi-Fi را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.بهترین برنامه هک وای فای اندروید
گوگل بازی

24.WIBR+ Android بهترین برنامه هک وای فای

بهترین برنامه هک وای فای
بهترین برنامه هک وای فای برای ایفون
بهترین برنامه هک وای فای جهان
هک وای فای بدون روت
هک وای فای با ایفون

بهترین برنامه هک وای فای
WIBR + یک برنامه عالی است که برای آزمایش آسیب پذیری شبکه Wi-Fi WPA wpa2 استفاده می شود. با این وجود ، قادر به شکستن رمز عبور WiFi است. می توانید برنامه را از فروشگاه Google Play برای تلفن های Android بارگیری کنید. پس از بارگیری ، باید روی “افزودن شبکه” ضربه بزنید تا شبکه های WiFi اطراف خود را پیدا کنید. سپس باید یک شبکه WiFi را از لیست انتخاب کرده و نوع حمله را انتخاب کنید و بر روی “افزودن به صف” کلیک کنید. برنامه شروع به شکستن رمز عبور می کند.
گوگل بازی
بهترین برنامه هک وای فای
بهترین برنامه هک وای فای اندروید

WLANAudit-25 بهترین برنامه هک وای فای آیفون

Wifi Warden
بهترین برنامه های هک فای برای آیفون | apk هک wifi برای ios
این نرم افزار در میان دستگاه های ios apple که برای آزمایش الگوریتم فرهنگ لغت استفاده می شود ، محبوب است. برای حمله به WiFi اما برای جیلبریک شدن به آیفون نیاز دارد. این به شما اجازه می دهد تا از برنامه استفاده کنید. استفاده از آن رابط کاربری ساده ساده است.
بهترین برنامه هک وای فای اندروید
برای بارگیری برای Android کلیک کنید   | iOS
دستفروش گوگل بازی
آیا مخاطبم شمارمو داره

27.iWep PRO بهترین برنامه هک وای فای

Imageproxy
apk هک wifi برای ios | بهترین برنامه های هک فای برای آیفون
این نرم افزار همچنین برای گوشی های آیفون با فرار از زندان است. این برای شکستن روترهای ایمن WPA و WPA2 استفاده می شود تنها کاری که شما باید انجام دهید نصب این برنامه است و مجموعه ای از پین ها را برای ورود به سیستم امتحان می کند.
دستفروش گوگل بازی
برای بارگیری برای Android  کلیک کنید  iOS

دانلود واتس اپ دوم براي ايفون
بهترین برنامه هک وای فای آیفون
آموزش اتصال به WIFI وای فای بدون داشتن رمز در iOS 11-هک وای فای ios-دانلود نرم افزار هک پسورد وای فای برای ios-برنامه هك پسورد واي فاي براي ايفون-برنامه هك كردن واي فاي همسايه برنامه هك واي فاي در اپ استو-برنامه هك واي فاي در ايفون-برنامه هك واي فاي قوي براي ايفون-برنامه هک وای فای اندروید-برنامه ی هک وای فای اندروید

هک وای فای قوی
برنامه هک وای فای ایفون
بهترین برنامه هک وای فای ایفون
بهترین برنامه هک وای فای برای اندروید 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه